SNÖ of sweden

i söndags när jag kom hem låg det ett litet paket bredvid min säng, i paketet låg det örhängen och ett halsband från SNÖ som är ett av mina favorit märken när det gäller smycken. Vad duktiga pojkarna i familjen är när man släpper dom fria och åker till jobbet en stund. Det är bara så fruktansvärt svårt att fota dom rättvist med min mobil kamera men jag har gjort mitt bästa.
Ringarna blir åt olika håll när man har det på sig, svårt att förklara men verkligen super fina.

Betyder det här att man ska jobba ännu oftare??


Kommentarer
Cattis

Åhh spontanpresenter är dom bästa!! :)

2011-05-11 20:20:42
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0