små fossingar



babyshop har alltid så himla mycket fina saker
, nu hittade jag dom här underbara små sandalerna när jag besökte sidan för att beställa bad kläder till Milton eftersom jag äntligen bestämt mig. Dom från UGGs ser så mysiga ut även om luddet får mig (och säkert resterande av alla häst mäniskor) att tänka på nack/nos ludd men Milton skulle nog vilja ha båda två ändå.

Gällande badkläderna,vad tror ni jag upptäcker då? jo att den storleken jag vill ha är slut så det blev ingen ändå.
Det är väl så när man ska vara velig omständig och aldrig kan bestämma sig, då får man väl bita i det sura äpplet. med svansen mellan benen återvända till polarn o pyret för 11100 gången och köpa den jag klämt känt och dragit i.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0