Sippor


18:00 när jag slog igen butiken skyndade jag mig hem för att hinna ta igen en hel dag missat bebis gos, väldigt viktigt för att dagen ska vara bra. Sen efter lite mat till oss vuxna  välling och nattning av den lilla tog jag med hunden på en promenad, har man stått inne hela dagen när det varit fint väder ute så är det väldigt skönt att få rensa huvudet lite i dom sista solstrålarna och den friska luften.

Skogen är verkligen full av vitsippor just nu, så härligt och man får en sådan härlig nostalgi trip från när man var liten. Där jag växte upp var det verkligen vit och blå sippor över allt på våren.

Kommentarer
Malin & Prinsessan

Hoppas du får en härlig söndag och är ledig idag istället!

Kram kram

2011-05-08 12:29:07
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0