förskola?

Vilken varm dag det har varit, vi har inte gjort mycket mer än ätit lunch och legat ute och slappat. Efter vi kört hem fia till stan igen fick milton ett bad, en vällingflaska och sen sov han på 3 sekunder. Nu tänkte jag att jag skulle sätta mig in i förskole djungeln. känns verkligen som en riktig djungel.

Av förklarliga själ har det skjutits upp på det här med dagis ansökan, men nu vet jag vilken stad jag ska söka iaf så det är väl bara att läsa på hemsidor googla omdömmen gå på område och magkännsla antar jag. får jag inte in ansökningarna innom snar frammtid blir det svårt att börja jobba för jag tänker inte tillåta att han hamnar på en förskola långt åt fanders för att inte ansökningarna skickats i tid.  Det är väl ungefär vad jag kommer ägna resten av kvällen till, hur tänker alla ni andra kring det här?

kommunal -privat?
Montessoril- waldorf?
ur&skur - bra uteplats?
små grupper - blandade åldrar?


Kommentarer
Cattis

Oj vad du funderar mycket! Vi hade liksom bara fornåsa att välja på, så vi behövde inte tänka så mycket. OM jag hade fått välja helt fritt hade jag valt en genus-förskola eller en ur-och-skur-förskola! Om det blir för jobbigt får du lotta ;)

2011-05-10 20:10:08
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0