en fredag

Dagarna går fort när mamma är här och hälsar på man passar på att göra så mycket när man har lite sällskap.

Förutom att vi hunnit handla det sista till Milton inför resan har mamma gjort kött gryta och rabarber kräm, vi har tagit hundpromenader och i morse kunde jag ta en dusch det första jag gjorde när jag vaknade. I går kunde jag ta med mig hundarna ut och springa precis när jag kände för det, Sådana saker som man inte är speciellt bortskämd med när man ofta är själv med en liten bebis.

Nu sitter vi här propp mätta allihopa och slö kollar på talang, imorgon och på söndag ska jag jobba så Milton och mormor får roa sig några timmar utan mig i det fina vädret som det verkar bli.

Lyx för dom, mindre lyx för mig men när man drar på  sig fortkörningsböter har man knappast råd att ta ledigt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0