en dag i Maj

Sol underbara sol, hade tänkt att vi skulle hänga med Björn och kolla när han hoppade 2 hästar ute på gräsbanan på staby gård. Men Milton sov fortfarande när han åkte så vi fick stanna hemma, har inte hjärta att väcka honom när det inte är något viktigt. Så nu får vi försöka hitta på något annat bara han har vaknat, ut i det fina vädret känns som ett måste.

mindre härligt är att idag är årsdagen för bilolyckan som tog min pappas liv, men jag försöker  att vara positiv till allt just nu för att se om det kan hjälpa mig att komma ur en dålig spiral som som tagit sig nästan i botten. Därför tanker vi inte mer på det utan jag tänker istället vara glad för dom 12 åren jag fick med honom istället.





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0