det går bra nu

Började dagen med en spring runda, idag kändes det lätt från början till slut och jag börjar nästan förstå vad man gillar med löpning. Katy perrys nya skiva är peppande att springa till och lasse winnerbäck fick vara nervarvning idag, musik i världsklass gör det hela ännu lättare.

så för att jag inte ska få njuta så lägger vi på intervallerna lite till, dom 3 nästkommande springpassen kommer se ut såhär:

- 5 min rask promenad som uppvärmning
- 2 repetioner 1,5 min jogging 1,5 min walking
- 2 retetioner 3 min jogging 3 min walking
- 5 min rask promenad som uppvärmning


Kommentarer
Matilda; mamma till Elna

Absolut, jag svarar alla! Haha har suttit nu ett tag och acceptera och svarat. Jag vill att de som kommenterar ska känna sig lika speciella som mig, när ni/de kommenterar. Oj det blev en konstig mening, men jag hoppas att du förstår =)



Oj vad duktig du är! Visst känns det helt fanatastiskt i kroppen efter en träning!



Ja jag ska lägga dig bland mina favoriter genast. Tycker du verkar att ha en jätte fin och mysig blogg=)



Kram

2011-05-17 10:34:58
URL: http://matildamayandersson.blogg.se/
Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-05-17 14:21:28
URL: http://millahoman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0