Bilstol

Det här med bilstolar är en lika stor djungel som vagnar och finns i alla olika sorter, märken, prisklasser och utföranden. Det jag först och främst fick tänka på när vi valde var att vi till 95 % åker i min bil som är en liten bil och jag åker nästan alltid ensam och vill därför ha honom i framsätet för att underlätta napp istoppningar tappade leksaker och liknande, därför kan inte stolen vara för hög så den skymmer sikten åt sidan.

Jag har googlat läst på och pratat med personalen i butikerna och kommit fram till att den stolen som borde passa oss absolut bäst var en Britax hi-way, så en sådan fick det bli. Nu ska den bara monteras och anpassas till Milton så hoppas jag verkligen att det blir bra. Vi handlade den på babyproffsen som hade kampanj på den och två andra britax stolar just nu, vi var först till babyland men dom hade bara kampanj på dom två andra stolarna så det var tur att vi valde att åka till babyproffsen innan vi bestämde oss.


Kommentarer
Malin & Prinsessan

Hihi, tack så mycket sötis!

Hoppas ni blir nöjda med stolen!

2011-05-24 20:57:32
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0