15/5-11

god morgon, har ägnat över en timme till att försöka få bebisen att somna om men helt utan framgång. Jag är så sjukt less på att bo i ett hus utan dörrar mellan rummen och med den absolut sämsta planlösningen man kan tänka sig. När väckarklockor ringer okristligt tidigt det springs igenom sovrumet 1000 gånger, skramlas i köket TV:n startas och telefoner låter, Inget av det här gör det det minsta lättare för små nyfikna bebis ögon att slutas.

Jag är så trött och less är jag med för den delen. Men jag hade en väldigt trevlig grill kväll igår, och nu ska jag få i mig lite kaffe och hoppas på att huvudvärk och trötthet försvinner.

Kommentarer
Cattis

Då känner du dig väl inspirerad att leta 3-rumslägenheter på internet? :)

2011-05-15 19:19:35
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0