110511

god morgon eller ska vi säga förmiddag? Vaken sen 06:30 och är inne på andra maskinen tvätt hunnit gå hund promenad diskat och nu sover Milton igen. Fint väder är det idag med, funderar lite på vad vi ska hitta på om vi bara ska hänga här hemma eller om vi ska följa med och kolla på hoppträning?

Ska börja med att få någon ordning på mig själv så får vi se hur vi gör sen,men jag har hört att det ska bli lite sämre väder i slutet på veckan så man kanske ska passa på att hänga ute så mycket man kan. Ett himla tjat om det här vädret är det, men sol och värme är såå efterlängtat och härligt att jag inte kan låta bli att tjata om det.

i brist på annat, en bild från senaste badhusbesöket.




Kommentarer
Cattis

Det ÄR så härligt nu med vädret, skönt att man har möjlighet att vara ute (skriver jag inne vid datorn :P)

2011-05-11 11:28:31
URL: http://cattise.blogg.se/
Mamma till William & bebis i magen

Vilken söt bild :)

2011-05-12 11:18:50
URL: http://blondis81.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0