working progress

 


Här i dalarna går dagarna i ett med midsommar och midsommardags firande, familje häng, hund promenader, pool bad för bebis och så har jag startat i gång en hel del projekt. Så i går och idag har det slipats grundmålats målats med täckfärg köpts tyg klätts om, jag njuter av att se slut resultaten växa fram.

Hur fint är inte tyget med dalahästarna, man måste vara stolt över sin härkomst?
I morgon ska stol nummer två bli färdig sen ska jag göra decoupage på en pall som Milton fick av sin moster som hon gjort själv, den är grundmålad och lack-lim är inhandlat.


Kommentarer
Cattis

Det blev jättefint, jag gillar tyget :)

2011-06-29 10:52:01
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0