Livet är orättvist

I går när jag lämnade hemmet stog det en välskapt stark liten fölunge i boxen, Men idag fick jag ett samtal hemmifrån att något inte var rätt och att veterinär var på väg. Inte långt efter kom konstaterades att det inte fanns något att göra utan det bästa var att låta den lilla fölungen somna in.

Nu står det ett sto utan sitt föl i boxen där hemma, hon är anmäld till amma jouren och förhoppningsvis kanske hon kan hjälpa något stackars föl som står utan mamma någon annan stans i sverige. Jag är glad att jag iaf han se det lilla fölet, och jag måste säga att det känns ganska skönt att jag inte var där idag för jag hade inte fixat att se det.
Det här med avel och hästar avsultas för min del här.

Om man tror på karma så undrar jag verkligen vad jag har gjort för ont, det måste vara något riktigt illa då allt verkar gå fel nu.

Kommentarer
The Pink Fruit Loop

Verkligen jättetråkigt :( hoppas att det vänder snart och att Mollie får hjälpa en annan fölunge att bli stor och stark.

2011-06-09 20:19:10
URL: http://thepinkfruitloop.blogspot.com
Kristin Mellqvist

Stackars er..... Vad var det som hände? Hoppas allt löser sig till det bästa! Kram

2011-06-09 20:26:46
URL: http://xtins.blogg.se/
Cattis

Det kanske går dåligt nu för att det snart blir medvind för dig och allt går superduperlätt och jättebra??? Håller tummarna för det!

2011-06-10 09:12:03
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0