Älskade pudel

Jag har bestämt mig för att lämna negativitet utanför bloggen men ibland blir det bara för mycket och tankarna upptas inte av mycket ossitivt. Idag var jag i väg med pudeln till veterinären då hon inte var riktigt ok, egentligen började jag fundera på hur det var med henne redan innan jag åkte till turkiet men hade liksom inget annat än en konstig kännsla att gå på, men nu när symtomen blivit fler så ringde jag igår och fick en tid idag.
Det visade sig att hon hade livmoder inflamation så hon blev kvar och är nu opererad så jag hoppas jag får hämta hem henne i morgon.

En olycka kommer sällan ensam sägs det och det har verkligen blivit varse om, men räcker det inte nu? Tur att jag har fantastiska vänner och Milton som förgyller mina dagar när allt är lite upp och ner. Nu ska jag gå och lägga mig, man blir trött och får huvudvärk av att vara nervös och förvirrad.


Kommentarer
Helene

Finns här.. det vet du, hörs i morgon.. Kramar i massor..

2011-06-15 22:21:50
Cattis

Hoppas operation och allt går bra! Förlåt att jag var lite okänslig igår när du berättade, ni kanske hade velat ta valpar på henne och då är ju det här katastrof. Tänker på er. Kram

2011-06-16 09:16:16
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0