underbara Juli

Dom senaste dagarna har varit aldelses underbara (dom senaste veckorna med för den delen.) Gud vad jag önskade att jag hade en fungerande kamera eller iaf en ordentlig telefon som på ett rättvist sätt kunde föreviga sommarens dagar.

I torsdags blev det som sagt en tur ut i den östgösta skärgården vi hade toppen väder åt gott och njöt till fullo av livet till sjöss. Vi kollade på röda näckrosor och en gammal skola på härstena, det är så jag vill springa på stört och köpa mig en egen båt. På lördagen åkte vi och hängde med Lena och Isabelle, gick några timmar på stan fikade och pratade bebis i massor. Efter det åkte vi hem hämtade upp hunden och packade om väskan och drog vidare hem till Helene och barn för grillning, när barnen somnade satt vi kvar ute drack vin åt vatten melon och pratade till efter midnatt.
Först uppe idag (som vanligt) tog jag och Milton hand om disk kollade lite TV och drack kaffe innan dom andra vaknade till liv och vi alla fick i oss lite frukost, Sen en hundpromenad lite häng på balkongen och en McD lunch innan vi vände hemmåt igen.


några dåliga mobil bilder från H&M:s provhytt och på grillen.


Bilder stulna från Lena, Övervakar Milton medans Isabelle testar hans gym.

Kommentarer
Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Ja vad tusan, jag var helt säker på den där vagnen efter att ALLA som har den rekomenderat den och den den vunnit många tester, men så blir man ju så osäker när man läst om aftonbladets test :/



Håller med, bakåtvänd hade varit kanon, men det finns ju så få och när man bara har den som extra vagn kanske det inte gör så mycket? Ja, djungel var det ja :D

2011-07-10 20:20:24
URL: http://madeleines.se
Helena

härlig blogg

2011-07-11 10:42:27
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0