som fisken i vattnet

Vi har det bra!

Två dagar i rad har Milton somna om efter morgon vällingen och sovit till 8 sen går vi upp klär på Milton fixar kaffe och leker lite innan vi äter frukost, sen tar vi en promenad med hunden tittar lite på kossor eller när pudeln badar. Efter det så är det dax för Milton att sova lite och jag passar på att göra mig i ordning så när Milton vaknar är vi klara för att hitta på något. I går var vi i Linköping och träffade Lena och Isabelle tåg en promenad runt kanalen, I dag har vi träffat Emelie och Elliot vi åt lunch på ett ny öppnat ställe i stan och strosade i lite affärer.

Sen hem för att fixa lite middag gå en till promenad med hunden leka lite, kanske ett bad av Milton och idag rensade vi rabarber landet och fick ihop en påse som vi tänkte gå bort med till Miltons morbrors tjej i morgon. Så är det dax för pyamas välling och sängen för Milton jag hänger lite vid datorn pysslar städar och kollar på TV innan jag kryper ner brevid lillen.

Dagarna flyter väldigt bra och Milton är i en riktigt härlig ålder.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0