10 månader

liten blir stor - växer och gror

"I dag blir jag 10 månader gammal och förutom att jag är en hejare på att krypa kan jag även resa mig mot bord, dammsugare, madrasser och det mesta som är runt om kring mig. Jag har även blivit lite blyg för nya människor och vill helst krypa ihop i mammas famn, men det går över lika fort och då lever jag rövare och gör allt för att fokus ska hamna på mig. Jag äter det mesta (läs allt) fortfarande men vi har ingen koll på varken vikt eller längd eftersom vi fick hoppa över 10 månaders kollen på BVC då jag aldrig varit sjuk haft några problem och vikt + längd haft en fin kurva hela tiden, man kan även se min tredje tand i underkäken som är på väg upp. Får jag chansen tycker jag om att dricka ur hundens vatten skål äta upp all sand som finns på stranden bada eller slita katten i öronen. Jag har lite humör när jag inte får som jag vill men är för det mesta en väldigt glad och nöjd prick"'




Kommentarer
Tin

Varför står det inte sötast i världen?!

2011-07-27 00:32:52

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0