Underbara värme

Efter vi varit ute med hunden och fått i oss frukost drog vi iväg hem till en kompis och hennes barn, när vi kom dit tog en vi en promenad till affären för att köpa lite saker till lunchen. Det blev kyckling sallad och sen lite fika som vi åt ute på deras uteplats, så himla varmt och skönt. Vi hängde förresten på uteplatsen mest hela tiden, Milton hade riktigt kul åt Devin som lekte omkring så han skrattade tills han var helt slut.

Nu ska jag fräscha till mig lite och vänta på att Björn kommer in och tar Milton sen åker jag in till stan och äter mat och går på bio med Fia. Ska faktiskt bli skönt med en kväll hemmifrån utan bebis.
I morgon är det Valborg och jag har hört att vädret ska vara lite sådär på dagen men bli OK till kvällen, jag hoppas på lika fint som idag så man kan hänga ute så mycket som möjligt, vi åker till Linköping för grillning lite spel och om vi känner för det kanske vi knatar iväg till någon eld. Vilken härlig helg med massor av häng med alla mina favoriter.


Pojkana väntar på mat, matchande i rött var dom visst..

Kommentarer
Helene

Vääärldens underbaraste grabbar, bara en som fattas.. ;)

2011-04-29 23:04:38

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0