sov bebis sov...

god morgon, ny måndag och ny vecka. I natt har Milton åter igen sovit dåligt och knölat omkring massor för att sedan sova till 8:30 på morgonen istället,. Om jag får bestämma gillar jag mycket bättre när han sover utan problem och vaknar kl 6 och vill gå upp.

När man läser och hör på andra verkar det som att många bebisar kan bli lite knöliga vid 6 månaders ålder, vet inte vad det är? drömmar, utveckling? och ska man bara ge det lite tid så det går över? man blir lite seg och snurrig i huvudet med sådana här nätter. Men jag hoppas att om jag bara inte gör så stor sak av det och fortsätter nattningar och liknande som vi brukar, så kommer det snart släppa och den vanliga sömnen kommer tillbaka.



Kommentarer
Cattis

Fin body med stjärnor! Och fin bäbis med :)

2011-04-12 08:57:56
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0