fanihelvetesjävlaskit

stress stress och lite mer stress, är så enormt stressad hela tiden, sover dåligt mår dåligt vilket gör att humöret är dåligt. Är sjukt mycket på jobbet som ska göras och vara klart på bestämda tider och tydligen ska jag ansvara för det som även är andras ansvars områden (och inte får jag extra betalt för det) vilket gör mig stressad.
min häst vägrar bli dräktig och står bara och kostar massor av pengar, den andra hästen gör inte mycket mer han heller. Önskar jag kunde bli av med honom så jag iaf fick ett problem mindre.
om tre månader kommer det finnas en liten bebis i det här hushållet och än sålänge finns det inte en enda sak till den det gör mig stressad och ledsen. Det här med boende är inte ens i närheten av en förändring och det är folk över allt hela tiden.
Det är när jag mår såhär som jag bara vill skita i allt och försvinna långt bort

men....

 jag bakar en paj istället och tar en promenad med hunden, socker och luft brukar göra gott för en labil sarah.


Kommentarer
Cattis

Oj då gumman. Pajen såg god ut, så jag hoppas det känns bättre nu. jag har MASSOR med saker åt din bäbis så du behöver inte oroa dig :) dessutom har jag redan börjat spana in massa dina kläder jag ska köpa till h*n också :) hoppas vi ses imorgon. kram!

2010-06-29 22:44:31
URL: http://cattise.blogg.se/
Helene

Hej! Förstår hur du känner! Men som sagt, jag har oxå massor saker du kan få till bebis oxå!! = )Säg bara till!

Hoppas vi kan ses snart.



Kramar..

2010-07-19 10:10:48
URL: http://I

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0