midsommar

I går firades såklart midsommar, för vår del var det grillning på segorps gård. En mycket trevig kväll och efter att hämtat upp fia med vän och tagit oss tillbaka till uddens gård hade kl blivit nästan 4. Så I förmiddags tog vi oss en välförtjänt sovmorgon, ja  hussen och pudeln hade lite stalltjänst en sväng på morgonen men återvände efter en att alla kusar ätit och kommit ut.
sist jag låg i sängen till 12 (om vi räknar bort  en aldeles för vild jaeger kväll i linköping då alla var däckade ett dygn efteråt) var nog när jag precis flyttat tillbaka till linköping och njöt av att bo i lite ensamhet.

När vi väl hade vaknat till gick vi en sväng till sjön och badade. Ja pudeln badade men jag doppade iaf fötterna.
Nu ska jag fortsätta göra ingenting fram tills kl 20:15 då är det hoppning och det får vi inte missa.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0