gråter en skvätt...

..... för min förlorade kariär.

När man går på en arbets intervju får man ofta frågan att beskriva sig själv just nu hade nog mitt svar på den frågan varit:

- trött, förvirrad, nästan apatisk

Dom orden hade nog inte imponerat på någon chef och verkligen inte på våran region chef som är ganska svårflörtad redan som det är, och jag vill verkligen inte förstöra hennes syn på mig då jag vet att den iaf ligger på + sidan just nu.
Så det är väl kanske lika bra att jag inte kan söka tjänsterna som visual merchandiser som dom har haft ut annonserade på jobbet nu när företaget ska ändras och dom tar bort alla BK (butik komunikatörer).
Men vem vill klättra på kariärs stegen, ha chansen att få en tjänst där man kan göra bara det man vill när man kan sitta hemma och vara tjock för att sedan återvända till ett jobb som enbart säljare?

Jag är inte bitter, jag längtar verkligen ihjäl mig efter att big head ska komma men det här med att vara gravid är väl ingen hit direkt? Och varför måste dom ändra tjänsterna just nu. JUST NU?


Kommentarer
fia

åååå de e väl klart att du ska söka tjänsten.. va inte dum nu. o tjock e du inte.. tänk på glass så blir du glad :)

2010-06-13 14:26:47
Tin

Sök sök sök!

2010-06-14 19:22:28
sarah

dom hade redan tagit bort tjänsterna när jag kom hem från turkiet....

2010-06-15 08:49:13

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0