bulle i ugnen och spy hund

På begäran av Lena har jag lovat att börja blogga igen, det krävs för att vi ska ha iaf lite koll på vad den andra gör. Vi är ju så otroligt upptagna hela tiden så vi hinner aldrig ses, vi tackar och bockar för att det finns internet.

Så lena idag har jag torkat spyor efter min hund, gått en promenad med hunden, städat och beställt 1 års service åt min bil och diskat, det glamorösa livet på uddens gård. Jo föresten medans jag stog och gned  lera i bilen såg jag 4 st kossor springa förbi alla häst hagarna, vissa dagar är det extra spännande här ute.

Allmän uppdatering för alla övriga om någon missat det så har jag en bulle i ugnen som beräknas vara färdig gräddad 28/9, jag och bullen aka "big head" (ja kanske inte så gulligt, men det är en fransman som är grundare och det säger väl allt??) har hunnit med en vecka i turkiet. Min häst är inseminerad för andra gången och vi inväntar besked.



en bild på big head inslagen i en liten rosett, och jag vet att spegeln är skitig och att jag ser rädd ut, men jag bor ju på landet.....


Kommentarer
Köttbullemackan

Tack för informationen min sköna, nu kan jag sova lugnt. Du ser ju knappt gravid ut, är du säker på att de är ett litet barn där inne? puss

2010-06-03 14:53:44
URL: http://lmh84.blogg.se/
Tin

Det ser ut som du ätit lite för mycket bara :)

Ring nån dag! puss

2010-06-03 16:47:15
Cattis

Din mage är verkligen pytteliten. Och fin! Ha ha jag håller med Tin, det ser ut som att du ätit lite mycket :) Bra av Lena att begära igång bloggen igen. Vi måste träffas snart, jag kan närmast på söndag...

2010-06-07 09:59:45
URL: http://cattise.blogg.se/
Helene

härligt.. med liten mage.... men som sagt liten o jätte fin.. mysigt.. känner du ngr rörelser än?

måste ses snart..



Kramar...

2010-06-16 14:11:48
URL: http://olivensmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0