jagärtråkigastivärlden

kanske att jag blivit sjukt tråkig, men inget känns speciellt kul just nu. Det ser ut som skit här hemma men har varken lust tid eller ork att ta tag i det, hästarna känns mest jobbiga och jag skulle inte deppa ihop om någon kom och tog båda två. Förmodligen skulle det ta ett tag så vill jag ha tillbaka dom för så är det alltid med mig.

På lördag ska vi på ryttargalan, jag har inget att ha på mig men när ska jag ha tid att hitta något? Vi har ingen aning om vart vi ska sova eller hur vi ska ta oss hem, vem ska ta hand om alla djuren? känns skit jobbigt och jag vet att alla kommer vara snor fulla. Det blir nog bra och kul och allt kommer säkert lösa sig det gör det väl alltid, men.....

björn har fortfarande inte tagit tag i att fixa vinterdäck, så jag har typ aldrig en bil så här sitter jag, får skjuts till och från jobbet och är jag ledig, ja då får man sitta här ändå för bilen måste vara hemma så man kan åka mellan stallen.

färdig klagat och dax för jobb


Kommentarer
Tin

Gumman du är skitrolig, det är jag som är tråkig. Har lyckats kombinera ihop feber snor och spyor på samma vecka...egentligen kanske det gör mig till en spännande person???

2010-01-30 18:46:37

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0