this is how we to it.....

ibland hinner man verkligen hur mycket som helst på morgonen och ibland hinner man knappt få på sig kläderna innan man ska åka, Jag har 1 timme kvar innan jag ska åka till jobbet och jag har redan hunnit äta frukost gått varvet med pudeln sminkat mig och bytt kläder, lagat lunch och satt igång en tvättmaskin, nu är frågan vad jag ska göra under den timmen jag har kvar?

laddar upp lite bilder från förra helgen så får jag lite tid att gå...

  

  

1. sira fick besök av Tim under helgen 2. fixar håret innan utgång 3. på palace
4 & 5. på vägen hem hittade vi en hjälm i robins bil mycket kul 6. kollade när pojkarna tävlade


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0