Fredags mys...

Jag lyckades få med mig björn och storhandla idag, och OM vi storhandladade vagnen var full. sen åkte vi förbi systemet så att även vi kan bli fulla (haha..plats för skratt om ni inte förstog) avslutade våran romantiska utflykt med middag från MAX i bilen.
Tiden flöög iväg så när vi väl kom hem så var klockan så mycket att jag fick lov att åka till jobbet, så jag lämnade stackars björn med alla påsarna så får han försöka hitta plats åt allt medans jag sliter här på jobbet!

om ca 3 veckor är det dax att ta hem min vackra mollie med ligist ungen från betet. Nu är det dax att tämja odjuret fixa iordning Mollies skrud så hon ser ut som häst igen, mata upp henne lite och invänta våren och en ny betäckning... vi ska bara bestämma oss för vilken hingst det ska bli!



Sweet Mollie veckan innan toppe föddes.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0