brrr it´s cold in here

tusan vad kallt det är, på sommaren intalar jag mig att östergöland är den bästa platsen. Men så fort hösten kommer blir jag påmind om den evigt ihållande blåsten som gör en iskall bara genom att titta ut genom fönstret. Då saknar jag dalarna lite, och ännu lite till när jag pratar med Tin.
Men det är inte så mycket att det på något sätt skulle vara ett alternativ!

Nu är det 4 dagars arbete sen åker vi ner till skåne några dagar och kollar på breeders trophy (unghäst tävlingar). Alltid kul att få komma bort lite. Efter det är det väl bara att försöka stå ut med kylan, jobba på som tusan och få dagarna att gå för i december åker vi till london och kollar på WC finalen (hästar...såklart).


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0