bajsblogg

snart har jag förhoppningsvis ett photoshop program igen då kan jag blogga mer, är tråkigt närbloggen ser ut som skrutt och man inte kan redigera och fixa bilder, det blir bara inte bra då. Men som sagt snart, mycket snart.

här i norrköping snöar det idag igen, jag vill ha vår. vädergudarna är inte speciellt snälla när dom låter det bli bar mark så man får vår kännslor för att setan skratta en rakt i hansiktet och gör hela omgivningen vit igen och kallt för den delen med. Sen funderar jag på om det finns en såndär liten bäbis ikon som alla gravida bloggare har på sin sida så man ser hur stor bäbisen är i magen fast för hästar?? mollie-bollie är en riktig tjockis nu.

Kommentarer
Lena

Fixar det tills på fredag vettö! Puss

2009-03-11 18:13:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0