07:44 ska man ens vara vaken?

min kropp ät öm, i tisdags körde jag ett easy line pass, med en instruktör som var galen och pressade alla till det yttersta. så dagen efter kom träningsvärken inte helt oväntat, mina vader är värst. På morgonen får jag gå på tå innan musklerna mjuknat.
så igår valde jag pilates för att mina muskler skulle få ta det lite lungare, tji fick jag idag har magen och armana träningsvärk dom med, och vaderna är inte bättre. Funderar på att ta en sväng på gymmet idag typ 30 min på löpbandet.

först frukost ut och mocka lite en promenad med sira och sen en sväng till stan i morgon fhar Lena 25 års kalas

Kommentarer
Cattis

Cheesecaken räckte faktiskt till Solla OCKSÅ! Och det finns lite kvar som jag kan svulla i mig...

2009-03-20 16:20:53
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0