regn....beteshästar???

jag och björn har vart på en heldags utflykt idag hem till jonas och hoppat carisma innför helgens tävlingar, skönt att ha robin som kan sköta stallet medans, björn blir mer avslappnad och trevlig då. nu väntar jag på att han ska bli klar med nästa häst som ska hoppas innan vi packar lastbilen med Mollie och Top notch som ska få åka på sommarbete med massor med kompisar, mysigt för dom.
Medans jag väntar gör jag massor med viktig quiz på facebook, jag tror jag ska göra som Fia sa och göra quiz för allt man undrar över och sedan följa resultatet?

i morgon invaderas vårat lilla hus IGEN, trevligt med folk men för att klaga lite...vi måste ha ett större hus, Och om jag lyckas byta bort mitt pass på tisdag så följer jag nog med mamma till mora på söndag (har lovat tin så länge, men vi talar tyst om det tills jag vet säkert)


Kommentarer
fia

JAG LOVAR ATT LIVET BLIR SÅ himlans mycke mer intresantare

2009-06-03 23:11:39
Tin

Tror du inte att jag läser här eller??? Välkommen hem, du är både behövd och välkommen :)

Kramar

2009-06-05 20:45:56
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0