i need some fine wine

igår städade jag i 3,5 timme, jag gned varenda hörn jag strök alla dukar jag fixade gardinerna jag skakade alla mattor tvättade kuddfodral, ja ni fattar det var sååå fint när jag var klar då sabbar jag allt genom att spilla ett glas rödvin över en duk, jag var färdig att börja gråta och bryta ihop. Hur mycket man än försöker går det inte att få det bra i ett mini hus som ska rymma alla människor, vem kan inreda när man får ha en tältsäng i vardagsrummet nästan jämt? Det står väskor så jag inte ens kommer fram till min garderob och man kan aldrig gå undan om man vill. Om inte ett större boende kommer på tankarna snart vet jag inte vad jag gör.

Men idag känns det lite bättre jag ska åka och hälsa på min Mollie och kolla hur stor top notch har blivit och om han är lika snygg fortfarande men först ska jag och sira ut och rasta fläsket,


en äkta sverige supporter

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0