friday

Har ganska nyligen kommit till jobb nr 2 för idag, vissa har ju turen att födas med en silver sked i munnen jag fick en plast sked istället och då måste man tyvärr jobba hårt för att få ihop lite pengar. Helst skulle jag vilja betäcka mollie med Lux Z men då kommer jag få jobba dubbelpass varje dag. Det är konstigt vad pengarna alltid försvinner.

Nu är det bara 5 dagar var kvar innan jag äntligen får lite ledigt och då blir det falsterbo, längtar. Förutom att det ska bli himla trevligt att jag och björn ska göra något tillsammans (vilket kanske hänt 1 gång det senaste året) så är det extra skojigt att även Tin åker till Falsterbo och blir där över helgen,.
Men först längtar vi tills i morgon då fia återvänder från GBG förstår inte alls vad hon har där att göra, då blir det grillning och kanske det viktigaste...vin!

fortsätta jobba kanske?

Kommentarer
Cattis

Jaha plast, jag som undrat vad det är för bismak jag haft i munnen :)

2009-07-10 17:51:39
URL: http://cattise.blogg.se/
fia

gaahhaha.. jag vill oxå till falsterbo.. jag får väl ta min plastsked o jobba lite till.. kommer väl mörda mina banr nästa vecka. saknar dej såååå jag dööööör. imonkommer ja iallafall.. o du.. vi ska till kroatsien i sptember.. najjs va!

2009-07-10 23:00:57
Tin

Krotatien? vad fan, nu måste ju jag få följa!!!

2009-07-12 23:35:40
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0