måndag

Idag har jag haft mitt första prov i matte, det kändes inte helt tokigt efteråt och inget som känndes jätte svårt, men det är ingen garanti för att jag har klarat det, min magkännsla för matte är inte alltid vad den borde men skönt att slippa ha magont för att man inte svarade på något, eller som den gången när jag gjorde nationelt prov på gymnasiet bakfull och lyckades få ihop 3 poäng.

det är världens solsken ute så jag ska få i mig lite frukost byta om och sen gå ut i stallet och göra lite nytta, kanske knäppa lite kort nu när jag äntligen fått tillbaka min kamera och skaffat ett nytt minneskort. 


 


Kommentarer
Anonym

Kom hem, det är så komplicerat utan dig, kanske jag och Björn kan ha delad vårdnad? Jag kan göra dina matteprov.

2009-02-09 21:53:02
Tin

Kom hem, det är så komplicerat utan dig, kanske jag och Björn kan ha delad vårdnad? Jag kan göra dina matteprov.

2009-02-09 21:53:54
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0