091208

äntligen hemma från jobbet, fixa lite mat tills pojkarna kommer hem från stallet. Jag längtar bara tills jag får lägga mig och fortsätta kolla på californication. Det är beroende frammkallande och vi har bara 3 program kvar. det ger mig lite ångest och jag hoppas att det kommer en sesong 4 snart...väldigt snart!



spooky raa e. Spender S u. sweet mollie

våran gangster börjar bli en riktigt fin kille nu, men med ålder och storlek kommer det älskade hingst beteendet smygandes, men med lite mer träning så håller det sig nog på en ganska låg nivå.


Kommentarer
EWA

Vad fin han är !! :)

2009-12-09 19:58:40
URL: http://ewediggestiv.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0