plötsligt händer det

I går när jag kom hem från jobbet tog jag och pudeln en timmes skogspromenad, var riktigt trevligt tyckte någ båda två när vi kom hem ville jag helst av allt lägga mig på soffan och dö men insåg att det är lika bra att inte sätta sig om man ska få något gjort.
Jag hängde tvätt, damsög skurade golv och plockade i ordning, det enda jag inte orkade var att diska, gud vad jag hatar att diska det finns nog inget värre, jag skurar heldre toletten än att diska. Men eftersom det finns 2 till i det här hushållet som äter (och dom äter för flera) så tyckte jag att dom kunde ta ansvar för disken, än är det ingen som rört den men ikväll KANSKE jag kan bli överaskad när jag kommer hem? ni vet "plötsligt händer det"

Nu är det dax att göra sig iordning en ny arbetsdag väntar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0