nice fågel bajs

fy vad segt det är idag, uttjatat och klyshigt med gud vad det stämmer "borta bra men hemma bäst" kom hem runt 21:30 igår, den egna sängen var underbar och jag ville inte gå upp i morse, men det var ju som sagt det där med vilken sked man föds med, så jag tar ett 11 timmars pass idag eftersom jag bara har avverkat ca 80 timmar redan den här veckan.
och för den delen är jag inte ledig förrän nästa måndag, facket och alla andra nissar som har massor med bestämmelser skulle älska mina tidraporter, tur dom kommer från olika ställen!

Min mamma älskar det med för den delen, hon är mottligt road när hon hör om 13 och 14 dagars i sträck arbete och OM hon jublar när jag även vissa dagar arbetar dubbel pass. Hon är rar lilla mamma som fyller 50 år om 2 veckor och det ska förhoppningsvis firas ute på det blå med en kryssning, ska bara fixa lite ledigt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0