en bulle i ugnen

Efter att hund och barn blivit utfodrade tog vi en promenad bort till stallet.
Milton passade på at sova en stund medans jag borstade av min vackra lilla häst, Nu när det bara är
4 veckor kvar tills hon ska föla är det skönt att ha lite koll så man ser när saker förändras
och det är dax för fölning.

Tanken var att hon skulle vara SÅLD nu men det är inte jätte lätt att sälja avels ston.
Jag vet att så fort den lilla föl ungen tittar ut kommer mitt hjärta smälta, men jag får göra ett
nytt försök att sälja dom båda sen. Hade jag varit född rikt hade dom båda kunnat stanna kvar
tills dom självdog, men nu är inte fallet så och jag har tusen andra saker att lägga mina pengar på.

men vacker är hon.


Kommentarer
Hanna Z

Vi har en färdigköpt burk med potatis och morot, fast den är ju med rätt orange men kanske ska testa den.

Ja jag tänkte med göra lite puré av tex broccoli och blomkål, ska köpa en stavmixer i helgen så är det bara att köra på sen:)

2011-05-13 17:04:46
URL: http://hannaz.se
Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Ja, verkligen! Här i Oslo var den helt slut överallt, så den är himla poppis här alltså :D

2011-05-13 23:22:04
URL: http://madeleines.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0