vill inte vill inte vill inte

Sitter här inlindad i en filt och kollar (såklart) på sesongs premiären av grey´s. Badhuset hade stängt barn poolerna för renovering eller liknande så besvikna som vi blev fick vi roa oss med att gå på djur affären äta lunch och fika på IKEA. Det var väldigt trevligt det med, även om jag verkligen hade sett fram emot Miltons premiär. Det spelar inte så stor roll vad man gör bara man får umgås lite.

Men det värsta av allt är att förkylningen som min syster och mamma hade när jag var hemma och som sedan Milton haft nu har kommit till mig. Jag riktigt känner hur näsan blir mer täppt för varje minut, halsen börjar klia och bli tjock, jag får lock i öronen till och från, huvudet blir som fyllt av bommul och ögonen är som små streck eftersom ögonlocken blir tyngre hela tiden. Oundvikligt alltså

förresten, någon som vill köpa min häst? dräktig med Fighting alpha.
tidigare avkommor finns att se.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0