varför har inget berättat om blocket?


När Milton somnade vid 19 gjorde jag iordning en kopp te och slängde mig i soffan för att lusläsa hem ljuva hem. Började med att snabb blädra igenom hela tidningen en gång, man måste få veta vad som finns på alla sidor annars får jag ingen läsro. Så mycket Sarah stil, det skulle kunna vara jag som gjort det här numret.

Någon stans på vägen kom jag på att jag skulle kolla något på blocket (kan inte ens minnas vad det var längre), och där vart jag fast. så sjukt mycket saker man kan hitta, ja man hittar väldigt mycke skit men även många fynd. Gamla köks soffor som med lite tyg och färg skulle kunna bli världsklass, skåp, soffor, barnmöbler, tavlor....
hur har jag missat det här?
iaf. där har jag suttit (vill skriva setat men tror suttit är det rätta utanför dalarnas gränser) och glott så jag missat allt vad TV heter, tidningen ligger oläst och jag har blivit trött. hur gick det här till??

tror det är fler än jag som njuter av vår solen?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0