Välkommen sjukdom

I går återvände jag från dalarna till östergöland och jag han knapt komma innanför dörrarna innan jag kände av ett konstigt illamående. Några timmar senare var jag och toaletten bästa vänner och det höll i sig under hella natten, Känslan av att vilja dö är nära när man sitter där på toa golvet kl 03 mitt i nattenoch känner hur hela magen vänder ut och in på sig tots att den är tom för länge sedan och man är så trött och slut att man skakar när man försöker ta sig till och från sängen.
Välkommen hem....

Idag har jag gjort ingenting, Milton skulle till BVC fär vägning, mätning och sprutor så Björn fick stå för den delen. Allt har vart frid och fröjd till för en stund sedan så fick jag en väldigt missnöj och "gnällig" bebis. Vet inte om det är sprutorna, en förkylning/magsjuka på gång eller bara tycket att han har världens tråkigaste mamma?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0