mat till den lilla

När milton började med smakportioner var jag duktig och gjorde egen mat, och rev eller mosade frukt till gröten. Sen vart jag bekväm och slapp när det var dax att lägga till flera saker i maten. Men nu har jag införskaffat större fryskuber och letat bra recept så imorgon ska det inhandlas lite. sen blir det storkok, kalla mig gärna bullmamman.

Helt ärligt så känns burkmaten sunkig, den luktar smakar och har en konsistens som gör att utan etiketter skulle jag aldrig kunna gissa innehåll. Burkarna är helt klart smidiga att använda till nödlösningar eller när man är borta men där får det stanna.


Kommentarer
Helene

Var har du köpt dessa smidiga burkar? Håller med dig om burkmaten men har så dålig fantasi att jag ger den då jag inte kommer på ngt att laga till Olle....

2011-03-26 09:20:28

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0