cupcake

Jag vet inte om det är det fina vädret, ett lyckorus efter den timmes långa promenaden med lite trevligt sällskap eller att jag såg att kossorna fått kalvar som gav mig energi?
Jag fick iaf ett väldigt behov av att baka något att ta med till badhuset i morgon, slängde ihop polly muffins.

 
torts att jag är säker på att jag har en sådan hård muffins form som man kan lägga i pappersformer i så hittade jag den inte, men det här såg ju fin fint ut ändå. Lite smet med kolasås på. På med några polly och in i ugnen.
15 min senare när jag tittar in i ugnen, är det mer en jämn stor muffins över hela plåten. Men jag lyckades rädda några som jag kletade på lite frosting på och resultatet vart kanske inget konstverk så tur är att jag inte umgås med några finsmakare iaf. 


Lite ledsen över bak kaoset passade vi på att testa Miltons badbyxor, skulle vara snopet om vi kom dit i morgon så får jag inte på badbrallorna. Men det gick hur fint som helst.


Kommentarer
Cattis

Det verkar lovande med cupcakes, huvudsaken är ju att dom är goda och dom ser goda ut!

2011-03-16 07:08:47
URL: http://cattise.blogg.se/
Konradsilje

I like your website. Good job.

2012-06-19 18:00:03
URL: http://konradsilje.bloglyric.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0