en rastlös själ...

Milton sover lite middag och jag försöker packa lite igen det är ett evigt upp och ner packandes på mig, alltid på väg! I morgon efter jag varit på ett litet möte på jobbet så åker vi mot dalarna och det ska bli väldigt trevligt med några dagars familje häng. Nu har vi hunnit hänga lite med alla mina favorit flicko rmed så nu klarar jag mig en stund till, i fredags hängde vi med helene och åt glass i går slog vi två flugor i en smäll och träffade både Lena och cattis i Linköping och idag blev det lunch med Fia.

Hittade äntligen en klänning som passar till både studentfirandet och till midsommar (afton eller dagen har jag inte bestämt än) och jag känner mig väldigt nöjd.



Kommentarer
Angelica vecka34

Vilken fin ! (:

2011-06-14 16:31:53
URL: http://tweju.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0