......



Jag är så trött så jag skulle önska att man kunde gå i ide några månader, sommaren är min absoluta favorit tid men med huvudvärk och trötthet gör det svårt att njuta. Men nu är det bara några dagar kvar innnan vi åter åker till dalarna igen det ska bli skönt då får jag lite hjälp och avlastning och har jag tur får jag även sovmorgon några dagar.

Jag behöver få vara lite kreativ, min plan är när jag är hemma hos mamma som har plats och slipmaskin och dyl ska jag hitta 4 olika stolar som ska målas vita och kläs om i samma tyg på sittsen så ska jag kasta mina andra stolar som bara var skrot. Så måste jag hitta en pall eller liten stol till milton så jag kan göra decoupage på som jag pratat om i flera månader nu.

mycket snack och lite verkstad - så fungerar det i den här familjen.

Kommentarer
Cattis

Man behöver vara lite kreativ för att må bra, hoppas du hittar stolar i Dalarna! Hör av dig när du är här nere och har tid och lust att träffas!

2011-06-21 07:35:52
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0