vi är inte borta...vi njuter

Dagrana rullar på och vi försöker hitta på så mycket roliga saker vi kan och bara njuta av sommaren. Måste bara säga vilken fantastisk sommar jag haft och att ha en hel sommar utan jobb och annat stress är så fruktansvärt skönt även om delar av den här familjen alltid jobbar.
jag och Milton har haft några fantastiska veckor i dalarna, varit ute och seglat, haft park häng och stads häng med vänner, grillat badat och sovit hos vänner. I morgon åker vi mot dalarna igen Milton sover en natt hos sin mormor medans mamman och Helene kör en tält natt i Malung på dansbands veckan, Helene får stå för dansandet och jag kan hänga i baren låter som en rättvis uppdelning. första veckan i augusti kommer min mamma och bror ner hit och vi ska ner till ullared en dag så än är sommaren inte slut.
Så hoppas jag att när hösten kommer får vi packa i hop våra saker och lämna landet för att inta Linköping, jag längtar ihjäl mig och det kommer bli världsklass att ha nära till affärer lekparker badhus vänner uteserveringar bio... ja listan kan göras oändlig.

En gång drömde jag om ett liv på landet, nu har jag testat och insett att den drömmen var inget för mig.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0