Hundar hit och hundar dit

Hemma igen och tillbaka i verkligheten, idag har har det hunnits med hundpromenad diskat tvättat torktumlat dammsugit skurat handfat och påbörjat rensning av garderob då jag fick lite förvarings lådor av mamma.
Glömde nästan att jag ringde och beställde nytt inloggnings kort till internetbanken eftersom det förra blivit spärrat.

Nu ska jag ringa och försöka hitta en tid för trimmning och badning av pudel, hon är under all kritik just nu stackarn. För den delen har jag fått för mig att jag vill skaffa en vän till Sira....har man en hund kan man lika gärna ha två. Det är inte direkt så att det försvårar något som att få hundvakt eller liknande eftersom ingen ändå vill vara hundvakt åt end BARA pudeln (undrar varför???). Men vad ska man ha för någon???
det ska vara en lite mindre hund, en jätte räcker, inte för aktivitets krävande och inte ha jakt instinkt så man kan ha dom lösa på gården och när man är ute och går. 4 hundar som jag kan tänka mig.

 
 

1. Fransk bulldog
2. Chinese crested powder puff
3. Bullterrier
4. Pumi


Kommentarer
Cattis

Ta en pumi!

2011-01-10 18:30:06
URL: http://cattise.blogg.se/
Lena

Jag lägger min röst på fransk bulldog! Eller så slår du på stort och tar en av varje, var 1 hund när man kan ha 5?!

2011-01-11 10:17:49
fia

en fralla röstar jag oxå på.. världens sötaste-. men dom snarkar mycke

2011-01-13 02:15:28
Tin

Fransk bulle, ta en till mig oxå!

2011-01-14 22:23:37
..

RE: Ta en pumi!

2011-10-01 12:52:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0