God morgon

Milton gjorde en luring i morse, vaknade 6:34 åt frukost och somnade om. Vet inte om det är ok? vi bestämde inte före kl 7. Ja ja nu är vi uppe och påklädda ska ge hunden lite mat och slänga ut henne sen beger vi oss iväg till BVC. Alltid skoj att se hur mycket min lilla klump lagt på sig.

Och bion igår, vilken film...en riktig sarah film och hade jag setat (suttit tror jag man säger om man inte kommer från dalarna) ensam hemma och kollat hade jag nog gråtit hysteriskt genom hela filmen. Bara tanken på hur många familjer som har det såhär än idag gör att jag vill gråta. Nu vill jag läsa boken, kanske passar bra som semester bok hunder dom starkaste soltimmarna då Milton måste hålla sig inne eller i skugga.

och noomi, så bra. Och ola, så.....ja


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0