Familj & vänner

Nu har jag varit i Falun hemma hos min mamma sedan i måndags, det är så skönt att hänga här när man ändå inte har något speciellt att fylla sina dagar med hemma (förutom städnig, matlagning, diskning...bla bla bla). Man har hela tiden någon som kan rycka in när milton kallar och man försöker sminka sig, fixar en flaska klär på sig eller när man vill ta ett bad. Att ibland få vara den som får tvättade kläder lagad mat och färdigt kaffe på morgonen är sådan lyx.
Men det absolut bästa är att man hela tiden har sällskap.

I tordags han jag med en heldag i mora och lite häng med några vänner, några av dom har jag inte sett på evigheter. Det märks ännu tydligare hur lång tid det gått när båda hunnit få barn nr 2 som jag tidigare inte sett förutom på bilder på facebook (tur facebook finns). Gud vad jag önskar att jag kunde samla alla i en och samma stad då skulle allt vara så bra.
På söndags är det dax att återvända hem igen, börjar sakna familjen och vännerna där nu, ett evigt saknandes av någon hela tiden.



Ego?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0