bakande bebis



När jag hälsade på Tin förra veckan fick jag med mig den här bumbon till Milton. Hur bra är den inte? här sitter han och kollar på när jag bakar en paj och diskar. Det var även Tin som tipsade om att sätta en tidning i ryggen för huvudstöd, nu skriker väl alla pretto-mammor rakt ut över att han sitter uppe på diskbänken med en tidning för att orka sitta lite längre (han kanske ramlar ner...kan man ana ett vinglas i bakgrunden...orkar han inte hålla huvudet längre kanske han inte ska sitta kvar??.) Men hur nöjd är han inte?

Dom fina kläderna han har på sig är en julklapp från "gammel faster", det är så fint med tröjor men ganska opraktiskt när dom åker upp knölar sig och styr. Men vem orkar vara praktisk jämt?
och björn blir glad när han har något annat än body på sig, body känns inte manligt menar han. (Bäst att säga att han är ironisk så inte alla pretto-mammor hänger upp sig på det med).


Kommentarer
Cattis

är det många prettomammor som läser bloggen och gnäller?

2011-01-14 21:17:19
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0