la family

I morgon är det dax för mig Milton och pudeln att åka till dalarna,  jag påbörjade packningen i förmiddags men sen hände det inte så mycket mer. vi blir borta 1,5 vecka så kan vara bra och ha med sig lite mer än några trosor och en kjol. Men jag årkar verkligen inte fortsätta så antagligen kommer jag rafsa i lite saker i morgon, jag vill komma iväg skapligt tidigt. Men det mesta går att hitta hemma hos mamma och är det kläder som fattas har min lilla syster en skaplig garderop som kan stå till tjänst.

Ska i vilket fall som helst bli skönt att få hänga lite med familjen, jag önskar verkligen dom kunde bo lite närmare så jag kunde hänga med dom oftare.


min mamma i egen hög person


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0