Bebis babbel

Att bebisar växer fort vet väl alla, så det blir en hel del kläder som läggs undan. Även om jag fick låna hen hel del små pytte kläder så har vi hunnit fylla en kartong med urväxta kläder, då är det tur att ens vänner ser till att sätta nya bebisar till världen som kan fortsätta användandet. I lördags gick vi igenom allt.



ja som sagt vissa saker var lite små....
Nu längtar vi till juni då den lilla bebisen ska dyka upp, jag vill hålla och sniffa på en liten färsking.
Min egen har slutat lukta ny bebis, undrar när det försvan??


Kommentarer
lena

JOhodå jag tycker fortfarande han luktar bebis, bara du som vant dig! Men du är välkommen att sniffa på min sen i sommar!

2011-02-21 12:47:00
sarah

Men inte sådär speciell ny bebis lukt...den har ändrats till en minimänniska lukt??

2011-02-21 14:38:53
Madeleine - Mamma till Lova

Ja hon har verkligen förändrats de här veckorna, tittade ju på nyföddbilder när ja skulle framkalla och herreguuuud så liten och skrynklig hon var <3 :D

2011-02-21 17:23:31
URL: http://madeleines.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0